loading...
تاپ رمان
m.f بازدید : 790 دوشنبه 01 شهریور 1395 نظرات (0)

دانلود رمان بیقرار آغوش سرد

نوشته somayeh11

خلاصه رمان

رمان در مورد خلبانی به نام راتینه که بنا به دلایلی از خانواده جدا شده و موقعیکه می خواست خبر شهید شدن دوستش رو به خانواده اون بده با دختری آشنا می شه ولی به علت یه سری اتفاقات , یه ماموریت مخفیانه ، از اون دختر دور می شه و وقتی بر می گرده با خبر وحشتناکی روبرو می شه، سالها بعد در حالی که هنوز به دنبال اون دختر می گرده ،اون رو تو وضع خیلی بدی پیدا می کنه و تصمیم می گیره به هر قیمتی شده اونو بیاره به خونه اش و ازش مواظبت کنه چون در این اتفاق خودشو مقصر می دونه، ولی دختره….
در جریان این ماجرای عاشقانه چند ماجرای عاشقانه هم در اطراف راتین اتفاق می افته.

 

 

قسمتی از متن :

شاگرد راننده: باخنده گفت: رسیدیم داداش ،نکنه می خوای با ما برگردی تهران.
تازه متوجه اطرافم شدم، از تهران تا رشت اصلاً هیچ چی از راه نفهمیدم. افکارم فقط دور و بر خبر وحشتناکی بود که من حاملش بودم .توی دلم هزار بار مرور کردم که چجوری بگم ، ولی باز به بن بست رسیدم . ساک بدست با گیجی از اتوبوس پیاده شدم ، با وجود سرسبزی اطرافم دلم رنگ خزان داشت . اصلا نمی دونستم کجام و می خوام چیکار کنم . هزار بار خودمو لعنت می کردم که ..

تعداد صفحات: 121 صفحه پی دی اف، 791 صفحه پرنیان

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 159
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 133
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 363
  • بازدید ماه : 151
  • بازدید سال : 14,457
  • بازدید کلی : 265,518