loading...
تاپ رمان
m.f بازدید : 238 سه شنبه 12 مرداد 1395 نظرات (0)

دانلود رمان تکیه گاه من

نام کاربری نویسنده : آرزو
نام رمان: تکیه گاهم باش
ژانر رمان : خانوادگی اجتماعی عاشقانه

مقدمه
تکیه گاهم باش داستان دختر و پسریه که علاوه بر داشتن عشق احتیاج به
یه حس خاص دارن که نمیشه توی عشق به جنس مخالف پیداش کرد.
دختر داستان همیشه دلش یه برادر می خواسته و پسر داستان هم همیشه
دلش یه خواهر می خواسته ،دختر داستان یه خواهر داشته و پسر داستان
هم یه برادر داشته ولی دلشون یه حس متضاد می خواسته ،پسر عشق
زندگی داشت و یه دختری توی زندگیش بود که دوستش داشت ،یه
خوانواده مهربون و با گذشت داشت ولی یه جایی توی قلبش یه گوشه بود
که به عشق یه خواهر می تپید.

 

 

فصل یک

آروم آروم داشتم تو خیابون قدم می زدم و از هوای بارونی فصل زیبای
پائیز لذت می بردم و بوی بارون وخاک نم زده رو با تمام وجودم نفس
می کشیدم ،دکمه های بارونیم رو بستم و یه نفس گرم توی دستام فرستادم
همین جور که داشتم قدم می زدم چشمم به یه مغازه محصولات فرهنگی
افتاد. من عاشق شعر و ترانه بودم ،با فکر اینکه می تونم برم چند تا پَک
آهنگ جدید بخرم به سمت مغازه رفتم که یه مرتبه خشکم زد ،عکس یه
خواننده جدید که مال روی آلبومش بود رو روی شیشه مغازه دیدم ،
نزدیک تر رفتم و با دقت بیشتری به عکس نگاه کردم ،چقدر این عکس
به من شبیه بود ،یه نگاه به اسم آلبوم و اسم خواننده انداختم و فکر کردم
منی که تمام خواننده ها رو می شناسم و به تمام آهنگ های پاپ گوش
میدم چرا تا به حال این خواننده رو ندیدم یا آهنگی ازش نشنیدم ؟
داخل مغازه رفتم و رو به فروشنده گفتم :
_ سلام آقا ،ببخشید عکسی رو


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 159
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 90
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 90
  • بازدید ماه : 3,593
  • بازدید سال : 17,899
  • بازدید کلی : 268,960