loading...
تاپ رمان
m.f بازدید : 361 پنجشنبه 24 تیر 1395 نظرات (0)

دانلود رمان بالاتر از سیاهی

نوشته  tromprat

رمان درمورد مردی هنرمنده که شرکت تبلیغاتی داره طی اتفاقی در گذشته حافظشو از دست داده و دنبال انتقام از عوامل و کسایی که گذشتشو ازش گرفتن طی رخدادی اتفاقی از قبل با کسی دوست میشه که براش جای خانوادش و پر میکنه خانواده ای که بهش میگن اون متعلق به هیچکس و هیچ چیزی نیست ولی انقدر مرد سرسختی هست که این چیزا مانع رسیدن به هدفش که شهرت در هنره نشه

عمق تاریکی زندگی من بخاطر دور انداخته شدن از طرف
خانوادم نبوده بخاطر هیچ حساب شدن از طرف تنها رفیقم
نبوده زندگی من بخاطر باور نداشتن به خودم و وجودیتم
همیشه تاریکی رو رد کرده تارنگی بالاتر از سیاهی رو نشونم بده
واون پوچی منه .انسانی نیست که تنها افریده نشه و تنها زندگی نکنه
و تنها از دنیا نره ما فقط تو کابوسی از توهماتمون زندگی میکنیم
که انتها نداره وبرعکس از ترسهای پشت سرمون فرار میکنیم تا
به نور واهی جلمون برسیم
هیچ چیز تا ابد باقی نمیمونه جز خودت ،تنهایی و سیاهی

قسمتی از داستان

منتظر آسانسور شرکت وایساده بودم و با پام رو زمین ضرب میگرفتم ثانیه های لعنتی که تکون نمیخوردن

ومیشمردم شقیقهام نبض میزدن و

این اخطاری بود برا یه سردرد طولانی بالاخره بعد از مدت زیادی که گذشت

در آسانسور باز شد به طبقه مدیریت رسیدم و بدون هیچ صحبتی وارد اتاقم شدم.

کیفم و روی میز گذاشتم و به سمت دیوار شیشه ای اتاقم حرکت کردم که منظره فوق العاده ای داشت

کل شهر از اینجا مشخص بود حس اوج و قدرت بهم میداد وقتی از این بالا به همه چیز مسلط هستم پیشونیم

و که به شدت درد میکرد به خنکی شیشه چسبوندم و چشمامو بستم افکاری توی ذهنم بالا وپایین میشد که سالها

براشون زمان صرف کرده بودم سالهایی که به سرعت تباه و سیاه شدن بدست کسایی که باید تقاص اون روزا رو پس بدن تقاصی که با بدترین بها باید پرداخته بشه
در اتاق یهو باز شد سرمو با شدت برگردوندم

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 159
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 107
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 330
  • بازدید ماه : 1,705
  • بازدید سال : 16,011
  • بازدید کلی : 267,072