loading...
تاپ رمان
m.f بازدید : 226 شنبه 02 مرداد 1395 نظرات (0)

دانلود رمان نبض انندراج

نویسنده: فاطمه اسرا فرامرزی

ژانر:عاشقانه و هیجانی

یه حرف :
حرفی از زمان من:
من اگر عاشقانه می نویسم…

نه عاشقـم !، نه شکست خورده …
فقط می نویسم تا عشق یاد قلبم بمانـد …!
در ایـن ژرفای دل کندن ها و عادت ها و * ها ،
فقـط تمـرین آدم بـودن میکنم …
اگه یه روزی یه کسی یه جایی بهم میگفت دوستت دارم ولی یه سال دیگه همونجا همون موقع همون کس بهت میگفت ازت متنفرم حق داشتی دیوونه بشی اخه داستان منم همینجوریه
من یه جایی یه کسی یه موقعی بهم گفت دوستت دارم یه سال بعد همونجا همون موقع همون وقت و همون کس بهم گفت ازم متنفره (به خاطر خواهرت مجبورش کردی همچین حرفی رو بزبون بیاره که براش خیلی سخته
عشق سخته عاشق شدن سخت تر
زندگی مشکله زندگی کردن مشکل تر
تنها بودن ناگواره تنهایی ناگوار تر
پایان قصه ی زندگیه من خوشه اما برای شما فقط و فقط یه داستان ولی برای من یه دنیا غصه ناراحتی چون هر روز هر موقع هر وقت دلش بخواد اون عشق نیمه سوخته کنارمه اینه که اذیتم میکنه
خلاصه-راجب دختریه به نام ویتنا{بهش میگن ویتی} که گرفتار یه عشق میشه اما بخاطر عزیز ترین کسش مجبور میشه عشقش رو رها کنه..

 

 

مقدمه:

یاد گرفتم گوش کنم
یادگرفتم زندگی کنم فقط زندگی
یادگرفتم چشمامو ببیندمو بگم بیخیال دنیا
یادگرفتم تا اخر عمرم سایه ی کسی نباشم و کسی دنبال سایه ام نگرده
یادگرفتم ایستادگی کنم
یادگرفتم با تنهایی و حرفای مردم کنار بیام تا صدمه هاشون نیش و کنایه هاشون ازارم نده
یادگرفتم فقط بگم قبوله
توی این دنیا فقط یاد گرفتم که همه چیز یه دروغه بزرگه.

من نوه ی حاج صالحیه بزرگم ،اما صالح نیستم اصلا کل نوه هاش صالح نیستن کی گفته اصلا صالحن همشون خطاکار بزرگ این دنیان کی گفته نوه های حاج صالحی خوبن من کجا م خوبه من اخرین نوه اشم کجام خوبه ته تغاریـ کل خونواده ام…از کل خاندان صالحی بدم اومد از این دنیا ی کثیف که ادماش هر کاری میکنن تا به خواسته هاشون برسن
خب بریم سراغ ماجرای زندگیم که از سفر لعنتی شروع میشه


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 159
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 53
  • بازدید ماه : 3,556
  • بازدید سال : 17,862
  • بازدید کلی : 268,923